Please note that not all the content on this page is available in English.
På møtet vil UDI presentere sin nye strategi for anskaffelse, forvaltning og utvikling av mottakstjenester, hvor temaet er plan for etablering av parallelle rammeavtaler på drift av basismottak. Det sentrale temaet er plan for etablering av parallelle rammeavtaler for grunnstammen av mottak i Norge (basismottak), hvor det tilstrebes kontraktsbetingelser som gir grunnlag for forutsigbar drift og langsiktig utvikling av tjenestene.
Møtet er fra klokken 9 til 15 i UDIs hovedkontor i Hausmannsgt 21 i Oslo, fredag 15. februar.
Fristen for påmelding er 11. februar 2019. Påmeldingsskjema for leverandørmøtet.
UDI ønsker å nå ut til alle bedrifter, kommuner og frivillige organisasjoner som kan være potensielle leverandører av mottakstjenester. Møtet er imidlertid også åpent for andre som har interesse for utviklingen av mottaksfeltet.
Program for leverandørmøtet (pdf, 125 kB)
Invitasjonsbrev med flere detaljer om arrangementet (pdf, 557 kB)